Бібліотека Комунального закладу "Телепинський ліцей Кам'янської міської ради Черкаської області"

середа, 5 квітня 2023 р.

   Найважливіше щось робити для українців. Моя мрія була, що мої земляки почують мою музику і мій голос на Україні. І моя мрія сповнилася. Люди відчувають мою правдиву любов, мою сердечну любов до України, а тепер до Вільної України.
  Квітка Цісик. 

4 квітня 2023 їй могло би виповнитися 70.
Дюймовочка, зростом всього 1,47 м. з сильним характером й унікальним сопрано, вона записувала українську пісню в Нью-Йорку у 1980 році:
«Ніч така, Господи, місячна, зоряна», «Пісня про рушник», «Черемшина», «Я піду в далекі гори», «Два кольори», «Верше, мій верше» та інші.
Фахівці відділу мистецтв Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б. Лавреньова створили відеорозповідь “В серці маю Україну”https://www.youtube.com/watch?v=j0JIoVwb_6o.
А учні 7 класу Телепинського дізнались про Квітку Цісик, американську співачку українського походження, популярну виконавицю рекламних джинґлів у США, оперну та блюзову співачку, виконавицю українських народних і популярних пісень та її безмежну любов до України.

Немає коментарів:

Дописати коментар